wtorek, 11 września 2012

loczki bezboleśnie

Przedstawiam Wam efekt kręcenia włosów
bezbolesny; mało-czasochłonny; delikatny dla włosów
PAPILOTY:) na umyte, prawie suche włosy nakładam 6szt papilotów i jest efekt moim zdaniem fajny. Ja nie używam pianki ani lakieru, ale jak ktoś chce to efekt będzie zapewne lepszy:) i trwalszy.
Kiedyś nie lubiłam papilotów, ale tutaj właśnie chodzi aby nałożyć ich niewiele, na większe partie włosów aby efekt był bardziej naturalny. Dla mnie bomba!
Buziaki








5 komentarzy:

  1. Mi na papilotach nie wychodzą, mam straszne problemu z włosami..co zmienię szampon to tragedia jest:) zapraszam.

    + masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naturalny efekt :-) Czasem też używam tej metody, choć fryzjerka mówiła o fajnych wałkach na ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, naturalny efekt :)Ładnie Ci w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszły bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne loczki :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)