czwartek, 15 listopada 2012

futrzak bo ziiiiiimmmmno :)

Witajcie Kochani :)

Dawno mnie tu nie było:) Lepiej idzie mi czytanie blogów niż tworzenie;)

Mam dla Was dwa zdjęcia z futrzakiem w roli głównej:


            Polaczenie koszuli jeansowe z kamizelka w stylu futrzak nie jest zadnym odkryciem i cieszy sie duza popularnoscia na ulicach i ja uwazam to polaczenie za dosyc nietypowe lecz zarazem uniwesalne. Zakupy, wypad do kina czy wypad wieczorem na drinka, wystarczy tylko ubrac buty na obcasie i outfit gotowy.



                             Koszula jeansowa H&M // Kamizelka M&S




        Drugi zestaw przedstawia jak kamizelka mozna nieco ozywic zwykly outfit skladajacy sie z legginsow i tuniki.
                               Tunika NoName // Kamizelka M&S // Legginsy Bershka // Sunglasses H&M

Zmieniłam kolor włosów chyba 3 razy podczas mojej  blogowej przerwy:)

5 komentarzy:

  1. Fajna ta kamizelka :)

    Zapraszam na konkurs :) http://inperfect-world.blogspot.com/2012/11/071112.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta kamizelka
    Też szukam swojej wymarzonej ;)
    Twoją bym z chęcią skradła

    Zapraszam na konkurs do wygrania bony na zakupy ;)
    Może tym razem się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to futerko;) Sama na takie poluję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)