niedziela, 15 lipca 2012

Ziaja szampon do włosów przetłuszczających się









Co obiecuje producent?

Szampon z ekstraktem z lawendy przeznaczony do mycia włosów skłonnych do przetłuszczania się. Nie zawiera mydła. Działa łagodnie na skórę głowy. Skutecznie oczyszcza włosy. Zmniejsza przetłuszczanie fryzury. Wyraźnie przedłuża jej świeżość. Dobrze się pieni, ma orzeźwiający i przyjemny zapach.
Szampon zawiera w składzie:
-nawilżający ekstrakt z lawendy
-delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
-prowitaminę B5 o wysokim powinowactwie do włókien włosów
-polyquaternium - substancję kondycjonującą włosy

Skład:

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-17, Alkyl Sec Sulfonate, Coco Glucoside, Panthenol, Propylene Glycol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Polyquaternium-10, C 12-13 Alkyl Lactate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum (Fragnence), Linalool, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citric Acid (19.10.2011.)

Cena: 8zł / 500ml





MOJA OPINIA



Opakowanie i konsystencja tego szamponu niczym nie różni się od pozostałych szamponów Ziaji.


Zużytych opakowań ok. 60%  z butelki 500ml



Działanie 
Pierwsze 2 tygodnie byłam nim zachwycona, moje włosy nie przetłuszczały się, wytrzymywały 4 dni bez mycia.
3-ci tydzień używania tego szamponu,  2 razy w tygodniu zaczął bardzo źle wpływać na kondycję moich włosów.. Wysuszył je okropnie, już podczas mycia robiły się kołtuny... żadna maska ani odżywka nie radziły sobie z tym! Po wysuszeniu włosy były okropnie sianowate, nawet przy skórze głowy, co było widać na kilku moich zdjęciach ze stylizacjami..


Wnioski
Szamponu można używać raz na jakiś czas, jak chcemy porządnie oczyścić włosy, spróbuję najpierw raz na 2 tygodnie, ponieważ bardzo boję się tego okropnego siana.
Właściwości nawilżających, ani kondycjonujących włosy nie zauważyłam w żadnym stopniu. Dobrze oczyszcza, lecz nie polecam do stosowania na codzień. 




Opinie na wizażu:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=37554



A wy próbowałyście?

3 komentarze:

  1. Też testowałam szampony z ziaji,ale nie byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam jeszcze szamponów z ziaji ale inne produkty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inne szampony, które próbowałam są fajne, tu chodzi tylko o ten jeden konkretny, ponieważ to jest jedyny do włosów przetłuszczających się

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)