środa, 4 lipca 2012

make up + pytanie do Was

Hej Kochani:)
Dziś jakiś tam wynaleziony make up z ostatnich czasów:)
Zazwyczaj na zdjęciach praktycznie nie widać mojej twarzy, jest jakaś niewyraźna;) Postanowiłam Wam się ukazać:D ;)


Ostatnio mam milion wątpliwości co do swojej urody i poszukuję pomocy.. ponieważ nie pasuje mi :
Kolor włosów
Kolor brwi-mimo iż maluje je tym samym cieniem
Kolor podkładu
:( :( :( Mam nadzieję, że to chwilowe..





 Podkład Clarins Teint  Haute Tenue Kolor 109
Bronzer essence
Brwi paletka cieni Wibo
Korektor GR 02
Czarny eliner i na to cień różowy pease
No i pytanie do Was moje Kochane:

Jaki ja mam kolor oczu??
Oczywiście chodzi również o to czy są według Was ciepłe czy raczej chłodne tęczówki, jakie kolory mi pasują (cienie do powiek, odcienie włosów-chłodne czy ciepłe wybierać?)







Pierwsze zdjęcie w pełnym make upie w pokoju, drugie i trzecie w świetle dziennym praktycznie bez make upu

4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że na zdjęciach masz piwno - miodowe oczy :-)
    Nie widzę powodów, żebyś się siebie czepiała - jesteś śliczną dziewczyną :-)
    Jeśli szukasz koloru dla siebie do makijażu oczu, to wg mnie po prostu sama szukaj - pamiętaj, że to co powinno z zasady pasować do Twojego koloru oczu nie zawsze będzie się pokrywać z tym, jak się w tym będziesz czuła, jak będzie to współgrało z Twoim odcieniem cery itd :-) To jest bardzo indywidualna kwestia i często zdarzało mi się pokazywać innym, że kolor z zasady nie mający prawa pasować do ich oczu i urody genialnie się zgrywał z ich urodą :-) Moja prywatna rada - szukaj sama i na prawdę niczego Ci nie brakuje :-)

    Black Cat (Kate)

    P.S. Zrobiłabyś zdjęcie tej dziary na ramieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie koleżanka wyżej ma rację, musisz sama znaleźć odpowiednie dla siebie kolory i czuć się w nich dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, ale miałam tysiące kolorów na głowie i dalej nie wiem, tak więc potrzebuje pomocy czy chłodne czy ciepłe kolory dla mnie mają być i wtedy będę szukać, inaczej nie znajdę bo jest ich za dużo i szkoda włosów. Tak więc może ktoś mi podpowie... Pal licho cienie do powiek, bo z tym nie mam problemu- mało kiedy się maluję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może sprawdź, czy lepiej wyglądasz w słonecznym żółtym, czy w różowym zimnym i wtedy powinno pomóc. A w jakie tony wpada Twój podkład? Różowe, czy żółte?

      Black Cat (Kate)

      Usuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)