wtorek, 3 lipca 2012

jeszcze bez burzy;)

Witam Kochani:)
Strój na codzień, dosyć swobodny (kolejny ze spodenkami z Bershki:)
Przepraszam za brak odzewu i wizyt, ale w ostatnim tygodniu miałam dużo na głowie, w dodatku mój osłabiony organizm złapał kilka chorób:/ :(  


Bluzka Bershka 34,90zł (nowa kolekcja)
Spodenki Bershka 44,90zł (nowa kolekcja)
Na jednym zdjęciu się znalazła moja kopertówka z Zary, noszę ją na codzień jest bardzo uniwersalna:)








Oczyszczanie twarzy metodą OCM


Ze względu na choroby i brak czasu moje oczyszczanie cery metodą OCM i olejki odeszły w odstawkę na jakiś czas, ale mogę powiedzieć iż jestem bardzo zadowolona. Zaczęłam jej używać podczas przykrych niespodzianek związanych ze skokiem hormonów i wszystko zniknęło do 1 tyg. gorzej ze śladami po niespodziankach, nie znikają.  Nowych niespodzianek od tamtego wysypu nie było:) czyli od 3 tyg mam spokój. Jeżeli chodzi o zaskórniki- nie zauważyłam żadnych zmian. 

Zmuszona byłam do chwilowej zmiany, mianowicie:


Najel Mydło Aleppo 45% oleju laurowego bio - 200g

Mydło oliwkowo - laurowe z Aleppo nadaje się do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Oliwa z oliwek z upraw ekologicznych oczyszcza skórę, zapewniając jej jednocześnie odpowiednie natłuszczenie.  Olej laurowy zapewnia przyjemny zapach oraz odpowiada za właściwości antyseptyczne.



4 komentarze:

  1. Bardzo sympatycznie ten strój wygląda :-) Wracaj do zdrowia szybko i dbaj o siebie :-) Czekam na postępy w zmianie trybu życia :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny outfit :) spodenki maja prześliczny kolor :) ciekawi też mnie to mydełko jak się sprawuję?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję nim buzie zazwyczaj raz dziennie, nie wysusza, choć niektórzy tak twierdzą, ale narazie nie zauważyłam, aby "leczyło" moją cerę, więc trzeba jeszcze poczekać:)

      Usuń
  3. fajne spodenki ;D
    http://sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)