czwartek, 19 lipca 2012

Efekty szamponu Ziaja LAWENDA + Cele Włosomaniaczki;)

Hej Kochani:)
Pisałam ostatnio niezbyt pochlebną recenzję szamponu Ziaja do włosów przetłuszczających się. Po pierwsze chciałam Wam pokazać jak bardzo zniszczył mi on włosy...


Link do posta tu




Data ze zdjęć 04.07, jak widać całkiem niedawno.. wyglądały tragicznie, a z fleszem...o matko!


16.06 czyli jak wyglądały na początku używania tego szamponu, całkiem normalnie, przerwy między myciem  włosów wydłużyły się do 3 dni, co dla mnie (mamy 1,5 roczniaka) była to ulga niesamowita.

MUSIAŁAM COŚ Z TYM ZROBIĆ!


13.07 nie rozjaśniałam zdjęcia, zrobiłam je za bardzo od strony okna , ale myślę, że widać ogromną zmianę, włosy stały się... WŁOSAMI:) ;) w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą nowej i zarazem rozszerzonej pielęgnacji moich włosów. W następnych postach opiszę, jak niewiele może wiele zmienić..




DRUGA CZĘŚĆ--->> WŁOSOWE CELE



W pielęgnację idzie się wkręcić:) A zwłaszcza w kosmetyki naturalne:) przynajmniej do twarzy według mnie dają ogromne zmiany:)

1. KOLOR WŁOSÓW przybliżony do mojego naturalnego (ostatnio miałam spore dylematy odnośnie tonacji i kolorów, które mi pasują, wybrałam najprostszą drogę-naturalne;)





http://szafa.pl/c9940822-piekny-kok.html




http://szafa.pl/c10734522-inspir.html





http://szafa.pl/c10679073-inspiracje-40.html


Mój kolor wyjściowy to mniej więcej:




2. POPRAWIĆ KONDYCJĘ WŁOSÓW  (nacisk na końcówki, choć to będzie bardzo trudne), tj:
  • olejowanie włosów najlepiej na noc
  • unikanie suszarki, lokówki, prostownicy
  • stosować maski, odżywki
  • wprowadzić mgiełki


3. PRZYŚPIESZYĆ POROST WŁOSÓW, tj:
  • wcierać olejki w skórę głowy
  • masować skórę głowy
  • wzbogacać dietę (natka pietruszki, pokrzywa itp)

nigdy tego nie robiłam, ale jestem ciekawa efektów:)

4.  ZEJŚĆ Z CIENIOWANIA - to już cel na dłuższą metę, bo nie chcę zbyt często podcinać włosów





Lubicie olejować włosy? Kupujecie gotowe mieszanki, czy same tworzycie?

Buziaki:*:*:*

1 komentarz:

  1. śliczna jesteś :)
    dodaje i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)