czwartek, 21 czerwca 2012

W zdrowym ciele zdrowy duch


Hej Kochani:)

Od moich pierwszych poczynań w kierunku "zdrowszego życia" (tak to nazwijmy), czyli od kiedy pierwszy raz wykonałam serię ćwiczeń, na prawdę zmienił się mój tok myślenia, zaczęłam się inaczej czuć. Dbanie o siebie i sprawianie różnego rodzaju przyjemności to jedno, ale owoce, warzywa, ćwiczenia, olejki tworzą jakby nową mnie. Mimo, iż nie pora jeszcze na jakiekolwiek efekty widoczne na moim ciele, są one widoczne w mojej duszy. Mówiąc wprost- pomaga mi to AKCEPTOWAĆ SIEBIE w wersji aktualnej:) Czuję się zdrowsza i lżejsza:) Hasło W zdrowym ciele zdrowy duch jest dla mnie jak  najbardziej prawdziwe i gorąco Wam tego życzę:) W prosty sposób można się uszczęśliwić, żadne drogie kosmetyki i zabiegi nie dadzą Nam takich efektów.


Natka pietruszki + jabłko = Więcej włosów:)
 POTRZEBUJEMY:

Jabłko
  Natka pietruszki


I oczywiście Blender bądź sokowirówkę


Osobiście do papki z blendera nie mogłam się przekonać i męczyłam się, aby dopić do końca szklankę...

W wersji płynnej z sokowirówki wchodzi całkiem gładko:) i smakuje mimo iż nie lubię zieleniny.

Taki soczek należy pić raz dziennie przez dłuższy okres czasu, mniej więcej 2-3 miesiące, dziewczyny na blogach piszą, że po 3 miesiącach zauważyły mnóstwo nowych włosków- baby hair








Drugi soczek jaki piję raz dziennie to Marchewki+ jabłko:)
Na poprawę kolorytu skóry:)






8 komentarzy:

  1. na razie nie, może za krótko używam
    mniam mniam same pyszności

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej mi odpowiada opcja jabłko + marchewka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mi również, ale nie rosną po niej włosy:P :)

      Usuń
  3. Heh, ja zamiast śniadania codziennie koktajl owocowy z otrębami i jogurtem - uwielbiam po prostu :-)Pietruszka i jabłko... Chyba prędzej spróbuję jakiejś abstrakcji z ostatnio zakupionej książki o sokach i koktajlach z sokowirówek i blenderów :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zależy jakie efekty chcemy osiągnąć:) Ja chce zwiększyć objętość włosów naturalnie, nie kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczny miks ten na włosy? pietruszka ... muszę spróbować ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję "Osobiście do papki z blendera nie mogłam się przekonać i męczyłam się, aby dopić do końca szklankę...

      W wersji płynnej z sokowirówki wchodzi całkiem gładko:) i smakuje mimo iż nie lubię zieleniny."

      :)

      Usuń
  6. jakoś nie mogę się przekonać do pietruszki + jabłko chodź z osobna uwielbiam a przyznam że taka kuracja by mi się przydała :P

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)