czwartek, 21 czerwca 2012

SALE

Hej Kochani:)
Dzisiaj z cyklu SALE:) Zakupowy szał, wszędzie (prawie wszędzie;) zaczęły się wyprzedaże.. W niektórych sklepach na weekend rzeczywiście się działo, kolejki przez cały sklep, ogromny harmider itp.. Za pierwszym razem gdy byłam na zakupach jakoś nic dla siebie nie wypatrzyłam, podeszłam do tego na spokojnie i dosyć sceptycznie. Za drugim razem coś sobie wygrzebałam, ale na spokojnie:) Zestaw już widziałyście, ale tu w lepszym świetle i kolory bardziej rzeczywiste:)



Bluzka mango z 89zł na 49zł

 Spodenki Bershka, akurat nowa kolekcja 44,90zł
 Torebka Mango ze 199zł na 149zł
 Spódniczka Bershka, też aktualna kolekcja 29,90zł

Mogłabym dodać - SPÓDNICZKA AZTEC (mam i ja:) :P

Kopytka H&M, jedni lubią inni nie. Dla mnie są wygodne i lubie je:)
z 99zł na 40zł

8 komentarzy:

  1. those outfits are all so great!

    xo,

    wardrobe girls

    www.wardrobesimetandliked.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zakupy,koszulka mango extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba genialna! Już jakiś czas temu się zastanawiałam, czy jej nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam i to dosyć długo;) Czerwone napisy potrafią przekonywać hehe

      Usuń
  4. im really loving the striped skirt! thanks for the comment and followed! keep in touch:) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki mi się podobają i bluzka z Mango :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)