poniedziałek, 18 czerwca 2012

lato latoooo:)

Hej Kochani:)
Przedstawiam Wam nieskomplikowany zestawik na lato
Przy okazji- wreszcie pokazałam moje blade nogi:) ! Doczekały się debiutu :D
Powolutku szykuję się do opisania Wam mojego planu na skórę i ciało, a później będę przedstawiać efekty. Mam nadzieję, że jesteście ciekawe jak mieć taką sylwetkę (nie jest idealna-wiem!)  po urodzeniu dziecka ważącego 4050kg i 60 cm  :) Jeżeli tak to zapraszam w najbliższej przyszłości!!:)













Bluzka Mango 49,90




Spodenki Bershka 44,90 u mnie na foto inaczej wyszedl kolorek

11 komentarzy:

  1. nogi wcale nie są blade a bardzo ładne :) ogólnie to mamy taki sam telefon hehe :P i zestawik super, śliczne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo;* milo uslyszec takie slowa ;)
    spodenki przecudne!

    pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie... i top i spodenki i torebka...GENIALNE!!!!!!pozdrawiam kochana i zapraszam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit! Zdecydowanie bd zaglądać częściej. Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :) Spodenki są świetne, widzę mega fascynację nimi :)

    odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zazdroszczę nóg! :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i piękne masz nogi! :)
    Obserwuję :) Bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)