wtorek, 19 czerwca 2012

Historia mojej pielęgnacji + CZAS NA ZMIANY

Hej Kochani:)
Chcę się z Wami podzielić moim planem na poprawę stanu skóry twarzy, kondycji włosów, kondycji fizycznej, a całość wiąże się ze zmianami żywieniowymi.
Dzisiaj zacznę od mojej buzi.

Jaka jest moja skóra?

Masakra..!!! Jest mieszanką wybuchową i nie wiadomo od czego tak na prawdę zacząć...
Rozszerzone pory, zaskórniki, niespodzianki, długo się goi, jest wrażliwa, ma skłonność do pękających naczynek (narazie przy nosie), przetłuszcza się w strefie T...i co wy na to? istna tragedia, prawda?

Jaka była moja pielęgnacja?

Baardzo różna, czasami bardzo skomplikowana, czasami mniej.

PEELINGI
2-3 razy w tygodniu peeling, ostatnio był to Synergen Soft- Peeling. Soft to on nie jest, ma granulki dosyć
spore, jest mocnym "zdzieraczem" , ale dla mojej cery nie zrobił nic. Używałam go na zmianę z Vichy, Normaderm, Tri - Activ (Preparat oczyszczający na trądzik 3 w 1 krem, peeling i maseczka), specjalnego działania również nie zauważyłam, ma on małe granulki, nie podrażnia skóry.

ŻELE
1 lub 2 razy dziennie używałam żelu do mycia twarzy, żaden według mnie nie spełniał swojej funkcji, tj. dokładnego oczyszczenia buzi, zawsze po przetarciu tonikiem lub płynem micelarnym wacik był mocno do średnio brudny.. Ostatnio używałam na zmianę:
Żel do mycia twarzy AA HELP do skóry naczynkowej, delikatny, można myć nim oczy, ale nic poza tym.

Liczba zdjęć: 1
Vichy NORMADERM Żel głęboko oczyszczający przeciw niedoskonałościom





TONIKI

2 razy dziennie po żelu używałam toniku lub płynu micelarnego. Między innymi Garnier na niedoskonałości ściągający i zwężający pory, oraz Vichy NORMADERM Tonik oczyszczający i zwężający pory przeciw niedoskonałościom, uczucie ściągnięcia skóry występuje i po jednym i po drugim toniku.



MASECZKI
2-3 razy w tygodniu używałam różnego rodzaju maseczek, zazwyczaj po peelingu. Testowałam i końca nie było widać.. Tołpa, Garnier, Vichy, Avon, AA, Ziaja, Synergen i milion innych... Jedne o działaniu zwężającym pory, przeciwko niedoskonałościom, inne odżywcze i nawilżające.

KREM
Kremy na dzień i na noc stosowałam według aktualnych potrzeb mojej skóry, Rano zawsze był to krem nawilżający, Na Noc na zmianę regenerujący bądź z serii Vichy Normaderm na niedoskonałości, generalnie kupowałam całe zestawy serii VICHY NORMADERM.



PUNKTOWO


Na niespodzianki, głównie na noc używałam
Roll on Garnier, kiedyś wydawało mi się, że działa. Niespodzianki szybko znikały, przebarwienia również, na pewno te świeże. Jednak z kolejną tubką wszystko się zmieniło, nie widzę żadnych efektów. Effaclar A.I. znany wszystkim bardzo dobrze. Używam go z przerwami, szczerze mówiąc działa on u mnie znacząco na bolesne niespodzianki, na małe, zwykłe pryszczyki nie ma zbytniego wpływu, ale ciągle jest nr 1 u mnie.



Tak wyglądała moja pielęgnacja mniej więcej przez 4 miesiące, ponieważ niektóre produkty stosowałam zamiennie. Jednak szczerze mówiąc czy robiłam mniej czy więcej moja cera nie ulegała zadowalającej poprawie..

Raz w miesiącu pojawiły się ZABIEGI
MIKRODERMABRAZJA- Mikrodermabrazja jest metodą mechanicznego złuszczania naskórka. Złuszczanie jest stopniowe i równomierne dlatego nie ma niebezpieczeństwa powstania blizn. Łagodny, mechaniczny peeling poprawia funkcjonowanie skóry i pomaga uporać się z problemami skórnymi.

Mikrodermabrazja zmniejsza efekty starzenia, spłyca drobne zmarszczki, poprawia napięcie skóry, zwiększa sprężystość, pobudza regenerację naskórka, wygładza powierzchnię skóry, spłyca blizny.

Po zabiegu mikrodermabrazji zwiększa się poziom absorpcji aplikowanych na skórę preparatów ( w tym również tych stosowanych w domu), dlatego zabieg ten można łączyć z innymi zabiegami pielęgnującymi dobrane indywidualnie do potrzeb skóry.

Mikrodermabrazja mimo, że dotyczy powierzchownych warstw naskórka wpływa również na głębsze warstwy skóry. Złuszczenie warstwy rogowej jest sygnałem przesyłanym z naskórka do skóry właściwej, gdzie dochodzi do zwiększonej syntezy włókien kolagenowych i elastycznych.

Mikrodermabrazja może być stosowana jako zabieg wspomagający inne terapie. W przypadku leczenia głębszych przebarwień lub głębszych blizn wymaganych jest kilka sesji lub stosujemy terapię skojarzoną z peelingami chemicznymi lub laseroterapią.

Niewątpliwą zaletą mikrodermabrazji jest możliwość częstego powtarzania, bezpieczeństwo wynikające z możliwości kontrolowania siły i głębokości złuszczania, nie wymaga ograniczenia codziennej aktywności.







lub PEELING KAWITACYJNY

Bezbolesne, głębokie oczyszczanie skóry za pomocą wibracji ultradźwiękowej, która pozwala na dokładne usunięcie nadmiaru sebum z porów i mieszków włosowych, pozbycie się zrogowaciałego naskórka, zaskórników, wągrów i bakterii. Zapewnia wygładzenie i regenerację skóry, poprawia mikrokrążenie, ma działanie dezynfekujące. Przeznaczony do bardzo wrażliwej, delikatnej, cienkiej skóry, skłonnej do podrażnień i rozszerzonych naczynek, trudno gojącej się, a także jako bezinwazyjny zabieg oczyszczający dla skóry skłonnej do wyprysków, trądzikowej, przetłuszczającej się.





Po pierwszym zabiegu efekty były widoczne, po kolejnych- żadne, skóra wyglądała jak przed pierwszym zabiegiem, mimo specjalnych kuracji po zabiegach, bo jak wiemy łatwiej jest wniknąć po nich w głąb skóry niestety nic... Zniechęcona testami tanich, drogich kosmetyków, wydawania pieniędzy dla marnych rezultatów postanowiłam szukać i natknęłam się na parę wątków na WIZAŻU, następnie parę blogów i o to powstał w mojej głowie PLAN!!!:) OGROMNE ZMIANY, mam nadzieję, że na lepsze!! W Kolejnym poście dokładnie opiszę o naturalnych zabiegach, olejkach, peelingach i maseczkach, które zaczęłam już stosować, jednocześnie odstawiając całą męczącą pielęgnację opisaną powyżej. Po 7 dniach napiszę Wam co się zmieniło, następnie po 14, 21 i całym miesiącu, czy wyjdzie z tego coś dobrego czy nie, sama jeszcze nie wiem, ale podzielę się z Wami moim doświadczeniem, ponieważ tego nigdy za wiele, a być może przyczynię się do zmiany stylu życia również innych osób:) Pozdrawiam Was Kochane!

2 komentarze:

  1. uwielbiam mikrodermabrazję ! łagodny ale skuteczny sposób na przebarwienia i drobne zmarszczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na opis zmian i rezultaty :-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)