niedziela, 24 czerwca 2012

Ciąża:) i po ciąży:)

Hej Kochani!!!:) Dla niedowiarków wstawiam zdjęcia tak, jak obiecywałam:)
Zdjęcie w 9 miesiącu, wyglądałam jakbym połknęła piłkę plażową:D w samym 9 miesiącu przyszło mi 4kg i 10cm w pasie, a to na prawde baaaardzo dużo!:) Wtedy dziecko nabiera tłuszczyku, no ale że ja tak się powiększę, to był szok:)
Kolejne zdjęcie to z równo 1-miesięcznym synkiem:) Wyglądał na starszego, no ale jak już pisałam urodził się 4050kg i 60cm:)


Ostatnie zdjęcie To ja sprzed paru dni w dużym odkryciu:) 





Tu zdjęcie real mojego podstawowego zestawu do pielęgnacji. Choć przyznam jest tego coraz więcej;)




i jeszcze jedno:) Kupiłam ampułki RADICAL kuracja przeciw wypadaniu włosów.
15 ampułek x 5ml
cena regularna ok 30-35zł ,można dorwać je od czasu do czasu w promocji.
Mi włosy nie wypadają jakoś bardzo, a nawet tylko podczas mocnego szczotkowania i po kąpieli, więc jest tego niewiele, ale kapsułki mają działać również na powstawanie nowych włosów, przetłuszczanie się, ogólnie przyśpieszać wzrost włosów:) Używam ich od 3ch dni, zalecana kuracja to min 14 dni i powtórka z rozrywki, także za ok 1,5 tyg coś o nich na pewno napisze:) 




Któraś z Was jest może po kuracji? Dała efekty?

11 komentarzy:

  1. wyglądałaś ślicznie i w czasie ciąży i po wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O BOŻE! NIEKTÓRE KOBIETY PRZED CIĄŻĄ MARZĄ O TAKIM WYGLĄDZIE JAK TY PO CIĄŻY!ŚLICZNIE I ZGRABNIE,ALE CHYBA I TAK KAŻDY MANKAMENT JEST WART TAK ŚLICZNEGO MALEŃSTWA:*:*
    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że każdy! Jest ich sporo niestety i nie da rady przed wszystkim "uciec" , ale chciałam pokazać, że można i wcale nie jest koniecznością wyglądać jak big mama ;) A zdrowe odżywianie tym bardziej jest dobrym przykładem dla dzieciaczka, który wszystko naśladuje:)

      Usuń
  3. gratulacje :))))

    masz świetnego bloga , obserwujemy :*?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, teraz wierzę już na 100 % :-) Dalej będę trzymać kciuki za Twoje postanowienia co do nowego trybu życia i czekam na efekty. A co do włosów, to za jakiś czas dam Ci znać, żebyś do mnie zajrzała ;-)

    Pozdrawiam ciepło

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK:) Ja widzę ogromną poprawę, mam nadzieję, że uda się to ująć na zdjęciach, bo z tym różnie bywa. No a najwięcej powiem za miesiąc, po kolejnej burzy hormonów;)

      Usuń
  5. Jaki słodziutki bobasek ;] no i jestem pod ogromnym wrażeniem twojej figury ciało masz świetne i niesamowite ;] pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prześliczną mamusią! a takiej figury po ciąży to tylko pozazdrościć. Całusy dla maluszka :*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)