piątek, 18 maja 2012

New in


Nie wszystko takie kupione ostatnio, ale większość:) Tak jak w opisie blogu modnie i wygodnie;) Wysokie buty, Mega koturny, czy Lity to tylko na wieczorne wyjścia bez dziecka:) Muszę skupiać się przede wszystkim na wygodzie, ale przecież nie chodzi o to aby ciągle chodzić w dresach, prawda?:)

Zara, lekko asymetryczne, na srebrnym obcasie.Odkryta pięta. Wysokość 8cm


 Marynarka klapy Bershka, długo szukałam marynarki o takim kroju i ceny, która nie pochodzi z kosmosu;)
Morelowa marynarka Reserved, zbliżona do tej z Zary, dresowa,złoty guzik, świetna

 Spodnie Zara, posiadają zipy na nogawkach, kolor trochę się różni, w rzeczywistości jest bardziej śmietankowy
 Spodnie Zara Trf, również długo poszukiwany odcień, w rzeczywistości bardziej koralowe,za to je kocham
 Bluzka w panterkę Zara
 Bluzeczka koronkowa z zipem Bershka (mam już taką ecru:) tym razem urzekł mnie kolor

 Spódniczka zip miętowa H&M divided  
 Spódniczka asymetryczna Bershka 
 Bluzka satynowa Reserved, ostatnio choruję na satynę. Nasiliło się to u mnie podczas ostatnich upałów:) kolekcja znacznie się powiększyła, ale to zapewne zobaczycie niebawem w zestawach:)

1 komentarz:

Zachęcam do wyrażania opinii i bardzo dziękuję za poświęcony mi czas:)